معرفی


شرکت ارتباط هوشمند پویای کوانتو متشکل از مجموعه ایده‌های نوآورانه، به پاسخگویی دغدغه‌ها و چالش‌های دنیای دیجیتال با پایبندی به اصول کاری حرفه‌ای پا به عرصه پرتلاطم فضای تحت وب گذاشت.

اگر بخواهیم چیزی را معرفی کنیم درستش آن است که به تاریخچه‌اش نگاهی بدون جهت‌گیری داشته باشیم و اگر از حقیقت فاصله نگیریم و به دنیای اطراف خود همان‌گونه که هست نگاه کنیم، باید بگویم کوانتو در بعد تاریخی خود با این کلمه رابطه تنگاتنگی دارد: "چالش". شاید کلمات بهتری هم وجود داشته باشند اما من گمان می‌کنم این کلمه مربوط‌تر و صحیح‌تر باشد. آری کوانتو از میان چالش‌ها بیرون آمد تا به چالش‌ها بپردازد، چه پارادوکسی! مگر می‌شود عنصری از جنس چالش بتواند کمکی در حل چالش‌ها و گره‌های دیگری بکند؟

اندکی تفکر به مبدا این سوال شما را به این نقطه خواهد رسانید که تنها در چنین شرایطی می‌توان انتظار نتیجه و خروجی مطلوبی را داشت. چگونه می‌شود از میان چالش‌ها رد نشد، آنها را تجربه نکرد و بعد ادعایی درباره حل آنها نمود؟ این حقیقتا یک پارادوکس نیست بلکه خود معنای زیبایی است. زیبایی دردناکی که تنها در تجربه یافت می‌شود، تجربه یک مسیر با تمام پستی و بلندی‌هایش در شرایطی حتی فارغ از نتیجه و انتها، مطمئن هستم شما نام‌های دیگری برای آن در ذهن خود دارید. کوانتو تمام این نابسامانی‌ها را از سرمی‌گذراند تا دیگری بتواند از تجربه و دانسته او بهره ببرد تا بلکه به نتیجه و انتهای راهی که آغاز کرده است برسد.

کوانتو متولد شد تا با پیوند گذشته و آینده، حال را رقم بزند، موضوع ما شناسایی چالش‌ها و ارائه راه‌حل‌های هوشمند برای عبور از آنهاست، مسائلی که هم‌اکنون در دنیای دیجیتال وجود دارند و چه آنهایی که هنوز دیده نشده‌اند، ماهیت حقیقی کوانتو در میان این موضوعات نهفته است و برای حل آنها شکل گرفته است. یادگیری پویا و پیوسته در جهت بهبود و رشد.

آیا موفق خواهد بود؟ جواب این سوال دیگر با من نیست و با شما خواننده عزیز است!

ماموریت


افزودن ارزش به زنجیره ارزش فعلی سازمان‌ها و افراد ماموریت اصلی شرکت ارتباط هوشمند پویای کوانتو تعریف شده است.

این ارزش در فرمت دیجیتال و در فضای تحت وب در دو بعد فردی و اجتماعی قابل اجرا است و شامل چهار رکن اساسی می‌شود:

  • یکپارچه‌سازی و تلفیق با ابزارها و نرم‌افزارهای فعلی و موجود
  • یکپارچه‌سازی ابری به منظور افزایش بهره‌وری و توان عملیاتی
  • توانایی حل مسئله و برطرف نمودن موانع رایج و یا غیرمعمول
  • صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های عملیاتی و اجرایی طرح‌ها

اجرای صحیح در این چهارچوب‌ها و اطمینان از پیوستگی کیفیت در تمامی فرآیندها تضمین‌کننده نتایج و ماموریت کوانتو هستند. در حقیقت کوانتو وظیفه یا ماموریت خود را در دو عنوان اساسی تقسیم‌بندی می‌کند: تولید و تکنولوژی

در زمینه تولید منظور تنها ابعاد صنعتی نمی‌باشد بلکه اشخاص نیز شامل شده و می‌توانند از ویژگی‌ها و توانمندی‌های کوانتو بهره ببرند. در این راستا موضوعات زیر به‌عنوان سرفصل‌های اصلی ماموریت کوانتو در دنیای تولید تعریف می‌شوند:

  • برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تولید (خدمات)
  • کنترل کیفیت و ردیابی
  • مدیریت موجودی
  • بهینه‌سازی زنجیره تامین (ارزش)
  • مدیریت نگهداری و تعمیرات

در زمینه تکنولوژی تمامی صنایع و فعالان حوزه وب شامل دریافت‌کنندگان خدمات و امکانات کوانتو می‌شوند و با هر ابعادی می‌توانند به کوانتو به‌عنوان یک رابط کاربری هوشمند و مفید اتکا داشته باشند. موضوعات زیر به‌عنوان سرفصل‌های اصلی ماموریت کوانتو در زمینه تکنولوژی تعریف می‌شوند:

  • مدیریت پروژه برای تیم‌های توسعه
  • CRM برای ارائه‌دهندگان خدمات
  • مدیریت دارایی IT
  • تخصیص منابع
  • پشتیبانی مشتریان

با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی مجموعه‌ها با هر ابعادی امکان ایجاد یک زنجیره ارزش یا توسعه آن توسط کوانتو وجود دارد.

دورنما


ایجاد زیرساخت و بستری برای هوشمندسازی صنایع و کسب‌وکارها با هر ابعاد و اندازه‌ای ویژن مورد نظر شرکت ارتباط هوشمند پویای کوانتو است. بدین منظور کوانتو با به‌روزترین ابزارها و متدلوژی‌ها ماموریت و اهداف خود را دنبال می‌کند و همواره از پیشرفت‌های دنیای تکنولوژی از جمله هوش مصنوعی بهره می‌برد.

دیدگاه هوشمندسازی کوانتو ریشه در توانمندسازی صنایع و افراد در تصمیم‌گیری‌های در لحظه و داده‌محور دارد. کوانتو شامل پلتفرم‌ها و رابط‌های کاربری می‌شود که به جمع‌آوری دیتا و فیدبک‌ها می‌پردازند و به‌عنوان یک بافر در جریان‌های اطلاعاتی یک زنجیره ارزش عمل می‌کنند.

با در اختیار داشتن اطلاعات و دیتا کافی، کوانتو می‌تواند به فرآیند تجزیه و تحلیل کمک فراوانی کرده و رویکردها و دیدگاه‌های مفیدی را در اختیار تصمیم‌گیرندگان قرار دهد و همچنین شماتیکی از آینده را پیش چشمان آنها متصور کند. کوانتو دورنمای خود را در مجهزسازی تمامی صنایع و کسب‌وکارها به این ویژگی کلیدی تنظیم کرده است و در این راه تمام توان و منابع خود را به کار انداخته است.

تیم


شرکت ارتباط هوشمند پویای کوانتو به منظور ارائه خدمات برتر و مشتری‌مداری حداکثری از تیم‌ها و بخش‌های گوناگونی تشکیل شده است. هر کدام از این تیم‌ها با اجرای نقش خود و تعهد به اصول اخلاقی و کاری، در راستای تضمین کیفیت خدمات کوانتو تلاش می‌کنند.

تیم مدیریت

تیم اجرایی و عملیاتی

تیم فنی

تیم پشتیبانی و امور مشتریان